FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Q.   Hvornår kan jeg afhente varer på lagret og skal det være aftalt inden ?


A.    Hverdage mellem 16 og 18 kan der hentes varer. De skal være bestilt og betalt inden afhentning. Det skal være aftalt på forhånd at du kommer



Q.   Jeg kan ikke vælge afhentes fra lager og får pålagt fragt


A.    Det arbejder vi på at få løst.



Q.   Hvor godt kender I selv produkterne?


A.    Langt de fleste produkter har vi selv prøvet med succes på vores ponyer. Dem vi ikke selv har prøvet, har vi været i kontakt med andre som har, så den erfaring vi har med produkterne - er fra danske brugere



Q.   NAF har andre produkter end dem I har - kan I skaffe dem ?


A.    Ja, du kontakter os bare, så finder vi ud af det.



Q.   Mine produkter var gået i stykker ved forsendelsen.


A.    Tag billede af det, så vi kan dokumentere overfor Post Danmark at den var i stykker. Så vi kan erstatte med nyt produkt



Q.   xxxx ?


A.    xxxxxxxxxx

Secure Payments by

Bank

Consecteur adipiscin a lusempor tincidunt the labore reprehene perspiciatis voluptatem.

8901 Marmora Road, Glasgow,

D04 89GR


+00 (01) 123 45678

mail@demolink.org